
TOM4
STUURGROEP
Marije Veen
Simon van den Brekel
Priscilla Zijlmans
Pieter van der Breggen
Om de intregratie tussen de betreffende YOEP en Ad Astra afdelingen zo soepel mogelijk te laten verlopen is het TOM4-project in het leven geroepen. TOM4 staat voor TOEKOMST, ORGANISATIE en MEDEWERKERS.
We vinden het belangrijk om de integratie zo soepel mogelijk te laten verlopen en om collega’s hier zo veel mogelijk bij te betrekken. Op deze pagina lees je alle updates over het project en de werkgroepen.
Na de zomervakantie gaan we een voorzichtige start maken met de integratie van onze inhoudelijke teams. We merken dat er al onderling behoorlijk wat lijntjes lopen en dat er behoefte is vanuit de inhoud om betrokken te gaan worden bij het integratieproces. Daarom zullen Priscilla en Pieter na de schoolvakantie een oproep gaan doen aan collega’s die dit leuk vinden om met elkaar over de eerste onderwerpen in gesprek te gaan. Van daaruit zullen dan vanzelf vervolgacties en werkgroepen gaan ontstaan. We willen zorgen dat het een diverse groep gaat worden van uit onze verschillende diensten en teams.
We houden jullie via deze pagina graag op de hoogte!
Pieter van der Breggen - 28.07.2022
STUURGROEP
Marije Veen
Simon van den Brekel
Priscilla Zijlmans
Pieter van der Breggen
WERKGROEP
Fred Kofman
Reinier Daals
Suzanne Mooren
Priscilla Zijlmans
Pieter van der Breggen
WERKGROEP
Pieter van der Bregen
Daan Loeff
Reinier Daals
Fred Kofman
WERKGROEP
Fred Kofman
Corin Sieg
Reinier Daals
WERKGROEP
Pieter van der Breggen
Lucy van Zeijl
Fred Kofman
WERKGROEP
Priscilla Zijlmans
Ilse Put
Audrey de Jong
Marije Boele
Annelies Verstegen
WERKGROEP
Priscilla Zijlmans
Els Steenman
WERKGROEP
Suzanne Mooren
Alexandra Hasselman
Annette Bosman
Ingrid Vredegoor
Reinier Daals
WERKGROEP
Marije Veen
Fleur Langerak
Annelies Verstegen
WERKGROEP
Reinier Daals
Pascalle Kleiweg
Lisette Toebes
Fred Kofman
WERKGROEP
Reinier Daals
Pascalle Kleiweg
Lisette Toebes
Fred Kofman
WERKGROEP
Reinier Daals
Saskia van Achthoven
Iris van den Berg
Fred Kofman
DOEL - Het coördineren van de gehele integratie
STATUS - Gestart
WERKWIJZE - Wekelijks overleg
UPDATE
DOEL - Volledige integratie voor 1 januari 2023
STATUS - Per onderdeel kijken hoe we samen sterk kunnen staan.
WERKWIJZE - Tweewekelijkse sprint overleggen en zeswekelijkse koers overleggen.
UPDATE
We gaan over op een nieuwe telefooncentrale. Het doel is om een beter werkbaar systeem te krijgen dat onderling eenvoudig kan doorschakelen naar alle vaste nummers.We gaan over naar een gezamenlijk 0800 nummer, maar de huidige nummers van Ad Astra en Studywatchers blijven wel bereikbaar. De nieuwe centrale zal eerst bij YOEP worden geïnstalleerd (half augustus) en vervolgens ook bij Ad Astra en Studywatchers (begin september).
UPDATE 28.07.2022
Per 23 september 2022 komen de ZOOM licenties van YOEP te vervallen en gaan we als organisatie volledig over op MS Teams. De redenen hiervoor zijn dat we graag gezamenlijk dezelfde systemen willen gebruiken, MS Teams meer functionaliteiten heeft en dat de kosten voor ZOOM behoorlijk fors zijn. Bij Ad Astra | Studywatchers werken we al een lange periode intensief met MS Teams en zijn de ervaringen positief. Om ervoor te zorgen dat dit soepel zal verlopen gaat Fred een handleiding MS Teams maken en kunnen de teams bij de start begeleiding krijgen van collega’s die al ervaring hebben met het werken met MS Teams.
DOEL - Integratie van CRS voor 1 oktober 2022
STATUS - Gestart
WERKWIJZE - Werkgroep verzamelt alle wensen en huidige werkwijzen van Ad Astra / Studywatchers en regelt CRS daarop in. Zilliz gaat volledig over naar CRS, een eventuele migratie van Overcast naar CRS wordt in goed overleg onderzocht om te zien wat daarin mogelijk zou zijn.
UPDATE 01.08.2022
UPDATE 16.08.2022
DOEL - Integratie op facilitair gebied voor 1 januari 2023
STATUS - waar mogelijk wordt al nauw samengewerkt door beide facilitaire afdelingen.
WERKWIJZE - waar mogelijk / nodig wordt al nauw samengewerkt door beide facilitaire afdelingen.
UPDATE
DOEL - Integratie van HR werkzaamheden voor 1 januari 2023
STATUS - Gestart
WERKWIJZE - Niet bekend
UPDATE
DOEL - Integratie van de kwaliteitssystemen voor 1 januari 2023
STATUS - Gestart
WERKWIJZE - Start oktober van integratie van de twee kwaliteitssystemen
UPDATE
DOEL - Integratie van de financiëleadministratiesystemen vanaf 1 januari 2023
STATUS - Gestart
WERKWIJZE - regelmatig overleg met betrokken partijen
UPDATE
DOEL - Nog niet bekend
STATUS - Gestart
WERKWIJZE - Tweewekelijks overleg
UPDATE
DOEL - Integratie op het moment volledig gebruik CRS
STATUS - Gestart
WERKWIJZE - Nog niet bekend
UPDATE
DOEL - Integratie op het moment volledig gebruik CRS
STATUS - Gestart
WERKWIJZE - Nog niet bekend
UPDATE
DOEL - Integratie voor januari 2023
STATUS - Gestart
WERKWIJZE - Nog niet bekend
UPDATE
UPDATE 16.08.2022
Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie door ons en door derden.